Elindult a Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja program, amire év végéig van lehetőség jelentkezni. A támogatásokkal a KKV szektor weboldal fejlesztéseit és e-kereskedelmi jelenlétét szeretnék erősíteni. Ennek kapcsán Tasnádi Olivérrel beszélgettünk milyen a tökéletes eladásösztönző webshop, illetve mik a legnagyobb aggályok a vállalkozók fejében, amiért nem keresnek fel szakembert.

Olivér a TASNADI alapítója és stratégiai vezetője. Gyerekkora óta mozgatja a weboldalak világa, és szenvedélyesen hisz abban, hogy egy jó honlap nem csak szép, hanem üzletileg is működik. Különlegessége, hogy összeköti a kreativitást az üzleti gondolkodással – egyszerre érti az ügyfelet és a piacot. Nem kódol, de tudja, mit kell kérdezni ahhoz, hogy a legjobb válasz szülessen. Ügyfelei szerint „tűpontosan rálát arra, amit ők még csak éreznek”.

A SimpleTrends Podcast aktuális epizódjában arra keressük vele a választ, hogy milyen a tökéletes weboldal vállalkozói és vásárlói szemszögből.

Az adásban érintett legfontosabb témák:

0:00 – Honnan jött az e-szerelem?

6:40 – Bér vagy saját webáruház?

14:30 – Vállalkozói és vásárlói igények

20:00 – Tipikus hibák

27:00 – Meglévő webshopok esetében mikor kell váltani?

31:45 – Miben különböznek a kkv-k és a nagyvállalatok igényei?

34:00 – Virtuális eladó

41:00 – Termék vagy probléma központú weboldal

44:25 – KPI-ok

49:00 – Normann ajtó

55:35 – Felugró ablakok

Ha Te is kíváncsi lettél, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!