Elindult a Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja program, amire év végéig van lehetőség jelentkezni. A támogatásokkal a KKV szektor weboldal fejlesztéseit és e-kereskedelmi jelenlétét szeretnék erősíteni. Ennek kapcsán Tasnádi Olivérrel beszélgettünk milyen a tökéletes eladásösztönző webshop, illetve mik a legnagyobb aggályok a vállalkozók fejében, amiért nem keresnek fel szakembert.
Olivér a TASNADI alapítója és stratégiai vezetője. Gyerekkora óta mozgatja a weboldalak világa, és szenvedélyesen hisz abban, hogy egy jó honlap nem csak szép, hanem üzletileg is működik. Különlegessége, hogy összeköti a kreativitást az üzleti gondolkodással – egyszerre érti az ügyfelet és a piacot. Nem kódol, de tudja, mit kell kérdezni ahhoz, hogy a legjobb válasz szülessen. Ügyfelei szerint „tűpontosan rálát arra, amit ők még csak éreznek”.
A SimpleTrends Podcast aktuális epizódjában arra keressük vele a választ, hogy milyen a tökéletes weboldal vállalkozói és vásárlói szemszögből.
Az adásban érintett legfontosabb témák:
0:00 – Honnan jött az e-szerelem?
6:40 – Bér vagy saját webáruház?
14:30 – Vállalkozói és vásárlói igények
20:00 – Tipikus hibák
27:00 – Meglévő webshopok esetében mikor kell váltani?
31:45 – Miben különböznek a kkv-k és a nagyvállalatok igényei?
34:00 – Virtuális eladó
41:00 – Termék vagy probléma központú weboldal
44:25 – KPI-ok
49:00 – Normann ajtó
55:35 – Felugró ablakok
Ha Te is kíváncsi lettél, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!