Arctalanul saját márkát építeni, kevesebbel többet mondani, mennyiség helyett a minőséget választani… Vajon ez lehet a recept egy sikeres vállalkozás üzemeltetéséhez? A SimpleTrends Podcast 37. epizódjában Priger Inezt kérdeztük saját terméke, a körvonal és ügynöksége a studiOh sikereinek titkáról.
Priger Inez, a körvonal és a studiOh marketingügynökség alapítója. 10 éve dolgozik különböző márkák építésén és megújításán. Ügynöksége szolgáltatásai közé tartozik többek közt az arculattervezés, márkastratégia, social media menedzsment, influencermarketing, tartalomgyártás stb.. A körvonal márkát 5 éve alapította, ami azóta az ország egyik kedvenc beszélgetést kezdeményező játéka lett és immár 5 külföldi piacon van jelen.
Inez saját terméke mellett ügynöksége munkásságával, social méda kommunikációjával (vagy éppen annak hiányával) is törekszik az egyediség, minőség és tartalom összhangjának megteremtésére. Vállalkozóként, vállalkozóknak segít az egyedi hang, kommunikáció és arculat kialakításában. Ha úgy érzed Te is inspirálódnál ezekben a témakörökben, ez az epizód neked szól.
Az adásban érintett legfontosabb témák:
0:00 – Miért vállalkozás?
3:19 – A körvonal és kihívásai
4:55 – Mi a siker titka
8:33 – Játék és pszichológia
11:45 – Az ügynökség
13:55 – Influenszer kommunikáció régen és most
26:00 – Arctalan márka
27:45 – Tervek és a jövő
29:00 – A csapat
30:14 – Külföldi piacra lépés kihívásai
33:45 – Visszajelzések
Ha Te is kíváncsi lettél, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!