Szanitter Áron több mint 17 éves e-kereskedelmi, online marketing és stratégiai vezetői tapasztalattal rendelkezik. Ennek nagy részében elsősorban a Vatera.hu-ra koncentrált, négy tulajdonos alatt is vezette az oldalt. Talán kijelenthető, hogy kevesen tudnak többet a piactér modellről idehaza, mint ő. A most következő adásban elsősorban az ezt a modellt érő digitális kihívásokról fogunk beszélgetni.

Szanitter Áron meghatározó szerepet játszott a Vatera fejlődésében több mint másfél évtizeden át, miközben az eMag és Allegro csoportoknál is szerzett tapasztalatot. Az e-kereskedelmi piac változásait testközelből élte meg, legyen szó a marketplace modellek fejlődéséről vagy az online vásárlói szokások átalakulásáról. Szakterülete az online marketing, üzleti stratégia és marketplace fejlesztés, szenvedélye az e-kereskedelem és az adatvezérelt növekedési stratégiák.

Pintér Robesz kérdései mentén a SimpleTrends Podcast 35. epizódjában pedig azt is megtudhatjuk, hogy merre tartanak ma a piactér modellek? Kihívások, lehetőségek, buktatók… de mi a jó taktika?

Az adásban érintett legfontosabb témák:

0:00 – 15 év Vatera – Szanitter Áron bemutatkozás

4:45 – Hogyan tovább?

7:30 – Hogyan jött az e-kereskedelem?

12:30 – Vatera kezdetek

17:00 – Mit jelent a digitalizáció?

20:00 – Saját céget egyszerűbb digitalizálni vagy másnak segíteni ebben?

24:30 – Piactér modellek – miben különböznek?

27:30 – Mik voltak a főbb trendek az elmúlt 15 évben

33:00 – Kihívások

39:00 – Mi a jó taktika?

44:00 – A piactereké a jövő?

45:00 – Mi tart ébren éjjelente?

Ha Te is kíváncsi lettél, akkor helyezd magad kényelembe és indulhat a lejátszás!