A legtöbb vállalkozás kizárólag az ügyfélszerzésben gondolkodik a marketing aktivitások során. De a hirdetések egyre drágábbak, egyre nagyobb zaj, reklámkerülők lettek az emberek. Érdemes ezért (is) a visszatérő vásárlók számát növelni, átgondolni a teljes ügyfél folyamatot, azt a részt is, ami a vásárlás után történik a vásárló és a vállalkozásunk között. Milyen kiszolgálási élményt nyújtasz? Milyen a szolgáltatásaid minősége? Ismered a vásárlóidat? Mikor készítettél utoljára vásárlói igényt felmérő kutatást? Előadásomban bemutatom, hogy milyen eszközökkel tudod egyszerűen fejleszteni az ügyfélélményt és miért, hogyan érdemes előfizetéses modellt kialakítani.
Categories
KÁLI GYÖRGY – Visszatérő vásárlók – hogyan növeljük bevételeinket ügyfélélmény fejlesztésével
Cikkeink nem minősülnek sem jogi, sem egyéb üzleti tanácsadásnak, az itt közölt információk nem teljeskörűek és nem helyettesítik a megfelelő szakemberekkel történő konzultációt. Cikkeinket nem frissítjük rendszeresen, az abban foglalt információkat ezért mindig ellenőrizni szükséges.