Öt és félmillió magyar játszik és fogad rendszeresen a nemzeti lottótársaság kiskereskedelmi hálózatában, mégis egészen 2022 év elejéig csupán pár tízezer játékos igényelte a Játékoskártya szolgáltatást öt év alatt. Hogyan érte el azóta a vállalat, hogy mára több mint egymillió játékos adta meg adatait és a regisztrált adatbázis folyamatosan nő? Miért jelenti az adatvezérelt, felelős ügyfélkezelés a hazai legnagyobb kiskereskedelmi hálózat jövőjét is? Hogyan járul hozzá az ügyfélelköteleződés a fenntartható üzleti értékteremtéshez? Tekintsünk be együtt egy zárt, exkluzív szektor kulisszái mögé.
Categories
BÁNHEGYI ZSÓFIA – Adat és hűség
Cikkeink nem minősülnek sem jogi, sem egyéb üzleti tanácsadásnak, az itt közölt információk nem teljeskörűek és nem helyettesítik a megfelelő szakemberekkel történő konzultációt. Cikkeinket nem frissítjük rendszeresen, az abban foglalt információkat ezért mindig ellenőrizni szükséges.